Mapeadores
Hub
IniciPágina principal del HubNotíciesÚltimas noticias y anunciosNormesNormas de la comunidadMembresLista de miembros y staffSol·licitar ser AdminSolicita formar parte del equipo
Fòrum
Índice del ForoExplorar todas las discusionesComunicados21 temasGeneral1454 temasServers984 temasMapping533 temasReleases2 temas
Recursos
BansLlista de bloquejos i sancionsEstadístiquesEstadístiques del servidorLeaderboardRànquing de jugadors del servidorCol·lecció de mapesMapes del servidor al Steam Workshop
Free VIPSupporter
Mapeadores
Hub
Tornar a la web
Comunitat
IniciNotíciesNormesMembresSol·licitar ser AdminF.A.Q.BansVIPSupporter
Fòrum
Fòrum
Comunicados21
Anuncios12Eventos8
General1454
Off-Topic1024Presentaciones349International28Youtube28
Servers984
CS:S | ZombieMod | Barricada + Escape210CS:GO | Zombie Escape345CS:GO | KZ Timer2CS:GO | Prey5Bans164Feedback123Unirte133
Mapping533
Problemas y Dudas249Mapas118Guías y Tutoriales110Proyectos Comunitarios24Modelos, Texturas y Partículas11Prefabricados19
Releases2
Hub›Fòrum›Servers›Bans

I am sorry...wont happen again...:(

@KRASHKEBAB📅 March 14, 2017⏱ Lectura de 1 min👁 594 vistes💬 2 postsBans
KR
@KRASHKEBABOPOriginal
📅 14 de març del 2017#1

Hello, I just got banned in this zombie escape ip 87.98.228.196:27040…don’t know for how long…the reason is…I became a zombie and disconnected and then connect again and I was the only zombie. I didnt know that you get banned for doing this. It won’t happen again I promise. Please unban me now…:’)

Morell
@Morell
📅 14 de març del 2017#2

Unbanned.

📋 Aquest post és part del fòrum històric de Mapeadores. El contingut es preserva tal com va ser publicat originalment.