Mapeadores

Muteo exagerado por el señor sidius

En fin… e recibido un mute de 7 dias por decir alomejor un poco en voz alta e el numero 3 en la votacion y voy y recibo un ban de 10080 minutos por la cara y yo digo… es necesario dar tanto mute asi a lo loco? por que luego vi un tio encendiendo el microfo y poniendo musica y gritando a toda ostia y le dan 120 minutos 2 horas y ami por decir una cosa me dan 10080 y luego le pido explicaciones a este señor que ni me molesto en escribir bien su nombre… bueno le pido explicacion y me dice que no es la primera vez que recibo advertencia de su parte para no decir numero en votacion que lo hace todo el mundo pero bueno… y eso que me dice que me a mirado el historial de mutes y que estoy en las listas negras de todos los admin y me quedo flipando soy un jugador antiguo pero me acuerdo de todo lo que e hecho y no e recibido mas de 1 mute o 2 en lo que llevo de existencia en el servidor

PD: la foto de blas es como yo me e quedado cuando e recibido este insulto por parte de este administrador

Pingüinooo He had the basis to mutate you, the screaming through the microphone was so loud … my ears …
In my opinion, a good mute.

i think its a unfair mute he can mute me 120 minutes or something like that cause its my first time muted but he decided to mute me 10080 by te face… he just muted me soo much beacuse they are triyng his new maps and i tell people for santasination and the next map was santasination and we didnt play santa because he change the map sooooooooo unfair admin

Y QUIERO RECALCAR UNA COSA MUY INJUSTA QUE HIZO ESTE SEÑOR

se ve que le sento mal que quisiera cambiar los mapas que el estaba probando deecho yo ni sabia que estaban probando sus mapas lo supe despues de recibir el ban el me dio el ban DESPUES de que tocara santasination y despues de que la gente eligiera santasination el cambio el mapa con sus cojones gordos y vamos que e sido victima de su capricho solo porque el se a sentido atacado por cambiar su mapa que ni sabia yo
UNA VERGUENZA VAMOS EL VERDADERO MOTIVO DEL MUTEO DEBERIA DE HABER SIDO : NO ESCOGE MIS MAPAS MUTEADO A TOMAR POR CULO

Hi. I asked and warned you repeatedly in the past to cool it, stop. I do not actively play during the day as often as others but I am well aware of you specifically and yelling out in which players should vote for by number. You repeatedly do this and I recognize you by name.

It would seem that you have been muted before before 7 months ago. So if you did not seem to understand then, what will it take for you to get it through your head that you should not be screaming out the top of your lungs for each vote? I let things slide because it was sometimes amusing and fun but it seemed all the warnings were ignored so it was added up.

After the mute, a short time while, I reduced the mute on second thoughts to 1 day from 1 week. I had second thoughts assuming perhaps, you really were silly and were not paying attention. But I’m already having second thoughts on those second thoughts that everything will go dismissed. Just don’t yell out into your mic. That’s all.

Man u always have to be right?? recognize u do wrong mute and u exaggerated the time mute and i think u are talking with the wrong guy u never warned me before i never talk with u and u are digging in my past searching a reason for judge me thats not good man probably i deserve the mute but not 10080 minutes neither 1 day that a lot of i deserve 30 minutes 1 hour maximum cause im exemplar player i do not fight with others i respect everybody
so… i just have to say to you u are TALKING WITH THE WRONG GUY cause i didnt know u are admin so far…
and i thank you for reduce my sentence