Mapeadores

Admin application

Nombre del jugador: - Đimaphh

Steam ID: - Đimaphh

¿Cuántas horas tienes en el servidor? Usa !tiempovip

-970h

¿Tienes Discord instalado? ¿Cada cuanto te conectas al Discord de Mapeadores? ¿Tienes micrófono?

-si -cada dia -si

¿Quién te dijo que te unieras a Mapeadores?¿Hace cuánto tiempo lo conoces?

Nadie, 3 años

¿Por qué quieres unirte a la comunidad?

-Hay pocos españoles de administradores

¿Por qué deberíamos contar contigo? ¿Qué puedes aportar?

- Tengo las cualificaciones necesarias y varios años de experiencia, pero eso no refleja las ventajas unicas que puedo proporcionar al serveridor

¿Cuántos años tienes?

-24

¿Tienes experiencia en la administración de servidores?

-Ninguna

+1 A very nice guy, talkative and helpful. Great leader as well. He would be a brilliant support for the server and for players as an admin.

1 Like

-1 this guy likes to troll when no admins online

2 Likes

Thanks:D :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

1 Like

I love u too andy :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:

-1 i agree with andy

spain_002
+1

you have no idea jajaj

-1 Good leader and he “usually” helps others. Sadly, he’s a bit toxic and trolls a lot :roll_eyes:

1 Like

Cannot agree with this guy being admin.

I have seen him troll on vortex with low health (used it on the platform when zombies spawn) just because he didn’t want to play a surf map. I confronted him about it and he said to me “you killed the server by nominating a surf map”, even though everyone voted. Not admin-like behavior and I was surprised he was chosen to be admin.

1 Like