Mapeadores

Introducing myself to be helper

Nombre del jugador:
[DIO]

Steam ID:
STEAM_0:1:67228169

¿Cuántas horas tienes en el servidor? Usa !tiempovip
265hrs actualmente (Rango oro).

¿Tienes Discord instalado? ¿Cada cuanto te conectas al Discord de Mapeadores? ¿Tienes micrófono?

Sí, tanto el ordenador como en el móvil, siempre estoy conectado en el discord ya que lo uso para hablar con mis amigos u x personas.
Sí, uno con cual la gente me puede entender perfectamente.

¿Quién te dijo que te unieras a Mapeadores?¿Hace cuánto tiempo lo conoces?

Nadie, lo conozco desde hace años pero no tuve la oportunidad de entrar hasta hace meses que tuve un pc en condiciones.

¿Por qué quieres unirte a la comunidad?

Siento que podría esas horas que meto para mantener un ambiente más amigable y agradable de los spammers de text / voice. ya que se conectan a horas que apenas hay alguien y nadie puede hacer nada para detener ciertas persona molestas así fastidiando nuestra experiencia de juego.

¿Por qué deberíamos contar contigo? ¿Qué puedes aportar?

Quiero brindarles mis horas y me esfuerzo a algo que realmente quiero con muchísimas ganas, a parte de eso, en x horas cuando no hay ningún helper ni admin, suelo estar yo conectado (Más de 8h al día) y podría mantener más balanceado y amigable.

¿Cuántos años tienes?

Tengo 19 y en dos semanas 20.

¿Tienes experiencia en la administración de servidores?

Sí, fui admin de varios servidores de tf2 y fui moderador de un juego llamado MicroVolts.

¡Espero con ansias sus respuestas, adiós y un saludo!.

<-----------English version----------> (Thx to zeta for the idea).

Name of the player:

[DIO]

Steam ID:
STEAM_0:1:67228169.

How many hours do you have on the server? Use ¡temporovip
265hrs currently (Gold Rank).

**Do you have a Discord installed? How often do you connect to the Mapper Discord? Do you have a microphone?

Yes, both the computer and the mobile, I am always connected to the discord as I use it to talk to my friends or x people.
Yes, one with which people can understand me perfectly.

**Who told you to join Mapeadores? How long have you known him?

Nobody, I’ve known for years but I didn’t have the opportunity to enter until months ago that I had a pc in conditions.

**Why do you want to join the community? **

I feel like I could put in those hours to maintain a friendlier and more enjoyable environment for text/voice spammers. since they connect at hours when there is hardly anyone and no one can do anything to stop certain annoying people thus ruining our gaming experience.

**Why should we count on you? What can you bring? **

I want to give my hours and effort to something I really want with a lot of desire, apart from that, in x hours when there is no helper or admin, I am usually connected (More than 8h a day) and could keep more balanced and friendly.

**How old are you?

I’m 19 and in two weeks 20.

**Do you have experience in server administration?

Yes, I was admin of several tf2 servers and was moderator of a game called MicroVolts.

I look forward to your answers, goodbye and greetings!

1 Like

Hi, good luck in your application,

if this is your reason of wanting to join (by blaming the current admins saying we don’t connect or don’t handle calls) then I don’t want you to be part of the admin team.
THIS IS MY PERSONAL OPINION

2 Likes

Hello, I would like to say that wasn’t my intention to blame anyone, I’m sorry if you get on that way.